ВЕЋА ОРГАНИЗАЦИОНА ЈЕДИНИЦА |
Одјељење за инспекцијске послове и комуналну полицију |
МАЊА ОРГАНИЗАЦИОНА ЈЕДИНИЦА |
Одсјек за инспекцијске послове – ветеринарска инспекција |
ДЈЕЛАТНОСТ(И) |
Инспекцијски послови |
КОНТАКТ ПОДАЦИ НАДЛЕЖНОГ СЛУЖБЕНИКА |
Горан Мишић, ветеринарска инспекција
Телефон: 051/ 244-447
E-мејл: goran.misic@banjaluka.rs.ba
|
СВРХА АДМИНИСТРАТИВНОГ ПОСТУПКА |
Провјера хигијенске исправности меса. |
ПРАВНИ ОСНОВ АДМИНИСТРАТИВНОГ ПОСТУПКА |
Закон о ветеринарству Босне и Херцеговине, члан 13. („Службени гласник Босне и Херцеговине“, број 34/02); Закон о ветеринарству Републике Српске, члан 15. („Службени гласник Републике Српске“, бр. 42/08 и 12/06); Закон о храни Републике Српске, члан 17. („Службени гласник Републике Српске“, број 49/09); Закон о храни Босне и Херцеговине, члан 14. („Службени гласник Босне и Херцеговине“, број 50/04); Правилник о хигијени хране животињског пријекла („Службени гласник Босне и Херцеговине“, број 103/12); Одлука о висини и начину наплате накнаде за ветеринарско санитарне прегледе („Службени гласник Републике Српске“, број 17/05); Правилник о организацији службених контрола производа животињског поријекла намијењених исхрани људи („Службени гласник Босне и Херцеговине“, број 103/12); Правилник о хигијени хране („Службени гласник Босне и Херцеговине“, број 04/13). |
Такса / накнада коју је потребно уплатити |
НАЗИВ ТАКСЕ / НАКНАДЕ |
ИЗНОС ТАКСЕ / НАКНАДЕ (KM) |
БРОЈ РАЧУНА ЗА УПЛАТУ |
ПОЗИВ НА БРОЈ |
Накнада за преглед меса |
Накнада се плаћа у КМ/једној животињи: 5 – за говеда млађа од 30 мјесеци; 8 – за говеда преко 30 мјесеци; 5 – за коња; 4 – телад; 3,5 свиње до 10 грла; 2,5 преко 10 грла; 1,5 – за јагњад и прасад; 0,04 – за перад; 5 – за дивљач; 1,5 – за ситну дивљач. |
555-007-1203-4888-60 |
Општина 002 |
|
Потребне информације при предавању захтјева |
|
Документација |
НАЗИВ ДОКУМЕНТА |
ДОКУМЕНТ ИЗДАЈЕ |
ФОРМА ДОСТАВЕ |
КОМЕНТАР |
– |
– |
– |
– |
|
РОК ЗА РЈЕШАВАЊЕ ПОТПУНОГ ПРЕДМЕТА (ДАНИ) |
Рок за преглед потпуности захтјева и рјешавање потпуног захтјева 1 дан. |
ОБАВЈЕШТЕЊЕ |
|
ВРИЈЕМЕ ВАЖЕЊА ОДЛУКЕ ПО ЗАХТЈЕВУ (ДАНИ) |
7 дана |
ПРЕУЗИМАЊЕ ОБРАСЦА ЗАХТЈЕВА |
Захтјев се подноси усменим путем. |